fräschare än någonsin ;)

Grrr!
Nya omslaget för senaste singeln Womanizer, Britney is hotter then ever!

Rumer has it that Ronaldo bites his nales! EWW!!!

Japp våran gullegosse snyggingen Cristiano Ronaldo biter på naglarna! Atraktivt? Nja.....men vem bryr sig?! Är man Gud på fotbollsplanen och ser ut som en övermänsklig skönhet bryr man sig inte, inte jag ialllafall, jag har sagt det förr och säger det igen; Jag skulle INTE banga på honom ;) hahahhahahahahaha.......
 Checka naglarna.....snyggt? Nej, men vi bryr oss inte!
Kolla denna bild, dör man inte av längtan??

SÅÅÅÅ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!

....what a knock out paris!

Paris var ute och partade loss rejält häromiveckan, vad tycker ni om hennes latex liknande dräckt? Själv tycker jag att den var annorlunda men sjukt snygg!!! She looks gorgeous, doesnt she??? Och mobilen är UNDERBAR, GE MIG!!

 Ursnygg mobil, bling bling ;)!

....Fernando Torres and Olalla is getting married!

Japp i hemlandet Spanien går det envisa rykten om att Torres och hans high school sweetheart Olalla (vilket namn by the way?! Hon ser INTE ut som en "Olalla" tycker jag iallafall...ful som fan) ska gifta sig när fotbollssäsongen är över! :) BUHU säger jag. Tycker Torres förtjänar någon snygging med hjärna och personlighet (ex. mig!), Men what to do?
Aja vi andra får väl bara hoppas på att detta är falska rykten eller på en snabb skilsmässa!
Fru Torres?
What a dream he is!                                                  What a nightmare she is! (and ugly as hell...)

....kill me nooowww or take me noowww!

så jävla heeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! TA MIG RONALDO!!!!!!!!!!!!!!!

....hej jag är snygg!

Jag vet att jag är het

...Hayden has a new tattooo!!

Hayden syntes nyligen shoppa loss i Bevvan i butiken Rumors, där hon köpte allt från hattar till sjalar, då kunde vi även se hennes nya tattuering som lyder så här; Vivere som på italienska betyder "leva".
Hayden Panettiere visar upp sin nya tatuering!

Hit or Diss?

xoxo

...Dan and Serena might be a couple again?

Under inspelningen av Fossip Girl i veckan myste Penn och Blake lite extra mycket mellan tagningarna.
NJUT av dessa underbara kärleksbilder på det uber söta paret! 


 MYS! Under paraplyet                                               Sexigt Serena! HAHA Dan bli mine!

Problem med paraplyt Blake? ;)

hot or not?

Be om nådDet nalkas halloween och snyggingarna Spencer Pratt och Heidi Montage var på väg till en halloween fest i Beverly Hills häromdagen. Vad tycker ni om deras outfitt?

HOT or NOT

Mischa does it again!

Ett urval av Mischas alla klädval genom åren. Vad tycker ni?




Så vad tycker ni??

Lindsay Lohan


...Fernando Torres goes speedos

oj då kolla denna bild på Fernando Torres! HAHA trodde inte att han använde sig av speedos-kallsingar, inte så hett , rätt avtändande faktiskt och hans kritvita ben :S jag som allid tyckt att han var så HET. Men,men detta är en rätt så gammal bild så det gör inte så mkt ;) hahah.
Hett? Njaaa...

...Idol kan gå och döö..

yes jag har varit rätt spårad denna vecka så det blir hemma kväll tonight med kanske idol? Har faktiskt inte följt denna säsong alls, tycker att det är alldeles för uttjatat och jag avskyr Peter Jihde som är världens största amatör som tror att han är så jäkla bra, HÅLL DIG TILL SPORTEN!!! (men inte ens där gör du nytta......)
Jaja, mamma sägera tt någon som heter Kevin (?) ska vara bra så vi får väl se vad jag tycker. Själv e min lillasyster helt kär i (gay) Robin med heavy foundation. SOOO GAYYYYY. HAHA. Jaja nu ska jag´iväg och köpa chips så jag kan fetta till det ordentligt ikväll. MYSIGT....not.

xoxo

GAYYYYYYYYYY!!!!!!!
Upp till bevis för Också gay? :S

...Rumer såg Amir aka Gaybloggen!

Yes andra gången på 2 veckor som jag ser Amir som har gaybloggen.com tycker faktiskt att han är rätt coool. men jag trodde att han skulle vara jätte kort! Jag som är rätt lång (1.78 cm) var kort jämfört med Amir! Han var säkert runt 185-190cm! hahah ............................

Aja hämtade som sagt ut min tröja hos Derby butiken, fikade sedan på Muffin bakery med två kompisar, tycker faktiskt inte att muffins är so himlans gott...torrt och sött vilket gör att man blir illamående. :( SUCKS


Aja ska ni gå bus eller godis ikväll då mina små pumkins? Min syster ska gå med sin kompis ialafall, lär sno lite godis från dem sen. HAHA. ;)


läs mer om Amir här. (JA varsågod Amir, jah marknadsför dig nu på min blogg, show some gratitude ;) och skriv om mig på din blogg nu..................MOAHAHHAHA ;) <3


.-...oj vilka bröst!

Christina Aguilera har fått ordentligt stora bröst

...that i am going in to town...

YES box ska nu snart (bussen går 12.08) in till city för att luncha med några av tjejerna som var med på tjejmiddagenn igår, ska bli trevligt =) sen ska jag även hämta ut min tröja som jag lämnade in.....Kanske möter upp min klasskamrat senare för shopping också, annars ska hon, jag och en annan tjej från klassen träffas imorgon och titta på bio! Jag ska ge er en ledtråd på vad vi ska se..................................HOT, HOT, HOT och det är nr 3 i ordningen av filmer ;) KAN ni gissa??? ;)

Puss ha en underbar förmiddag och fortsatt dag!
BUS ELLER GODIS???


Mk and Ash

Sitter med min lilla syster och tittar på en mary-kate and ashley film, den där då dom har vittnesskydd och flyttar till australien. fy vilken dålig film det är! HAHA, så jävla sämst. men eloge till dom tjejerna alltså, rika bitches p.g.a nada.

Puss bebes, vi hörs imorgon...

xoxo
 

snyggingar! ;)


hett


Paris Hilton fan? skriv hit!

Snäll som jag är ger jag er Paris Hiltons adress så att ni kan skriva dit! PUSS
image85
Paris Hilton Entertainment
Ms. Wendy White
250 North Canon Drive
2nd Floor
Beverly Hills, CA 90210
USA

Hon fyller år den 17 februari ;)

rumer has it that people change, BIG time!



Oj,oj,oj kolla vilken förändring våran älskling Paris Hilton har gått i genom, what do you think?

middag?!

Woha min bästa kompis ringde mig nyss för att påminna om hennes tjejmiddag som vi planerade igår. Hade helt glömt bort det! (PINSAMT!) så nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen torka håret, sminka mig, välja kläder och springa (ta bussen kanske? ;) bort till henne!

Ciao amigos, hoppas ni får en trevlig kväll, det tänker jag iallafall att ha.

Kärlek<3

Beckham is a cheater......................................again!?

ser lite väl road ut kanske? Vart har han Victoria??? Hur ska detta sluta...................
becksbrunette.jpg
becksblonde.jpg

Victorias Secret

 Totally gorgeous! Gisele Bundchen for Vickis. Så snygg önskar att jag hade det håret, den magen och den brännan! Äsh, vad är det jag skriver? Jag är ju så snygg! MOHAHAHA dont hate the players people, hate the game ;)

patetiska bloggerskor

Ursäkta tjejer men en del av er som har bloggar är bara allt för patetiska! Hur kommer det sig att ni kan ordbajsa så jäävla mkt är inte sant! Och så lägger ni ut en massa fjortisbilder och skriver om dagens outfit som ser ut som en outfit som någon från en trailerpark skulle kunna sätta på sig. GROW UP. man orkar inte med bloggerskor som er................BAJS PÅ ER!!!!!!!!!!! (odch JA jag är jätte mogen)

 hahah här har ni eran dagens outfit motherchuckers! ;)

peace and löööv

Rumer has it that my sister has a blogg....

Oh yes, har nyss hjälpt systeryster med en blogg....hmmm....hon hoppas på att bli nästa blondinbella, hon är 12 år, vem vet det kanske går för sig nu när blondinbella är gammal och börjar bli tråkig med sin Nils?

På lördag ska jag på tjejmiddag hos en kompis. jag vill gå på feeeeeeeest, och halloween fest dessutom! :( varför är det ingen som har det???????? jag vill klä ut mig mucho grande och bara vara fabulous för en kväll, alltså en halloween maskerad a la Gossip Girl, ni vet det avsnittet då alla klär ut sig i fabulösa klänningar och man inte får ta av sig masken förrän vid midnatt? Kan inte någon skaffa eller hålla i en sån fest och bjuda mig ? Pleasssssssseeeeeeeeeee...............

aja puss
 Totally fabulous!

...Wohowa 4-4

kan fortfarande inte komma över att Tottenham lyckades kvittera mot Arsenal igår! MÄKTIGT! här nedan kommer lite bilder, bla. på min älskling Luki ;) <3
Tottenham kom igen till 4-4Happiness!
 efter 4-4 målet! ;) KOlla vad glada dom är, ungefär så glad var jag också ;).........
Aaron Lennon jublar.AAron Lennon kör på seger runda! efter sitt mål.


Puss älskade läsare (som borde bli fler!)


...Blondinbella har fjortisrand!

Tjena snyggingar, vad ska ni göra idag? Nörd som jag är sitter jag och tittar på Days igen. Jag hejar som fan på att Belle och Shawn ska go back together!

Jo förresten såg ni matchen igår mellan Arsenal och Tottenham?! Fy fan vad dåligt Spurs spelade i början och så helt plötsligt ryckte dom upp sig! Jag skrek när Luka Modric sköt i stolpe då det var 1 cm ifrån att kvittera till 4-4, men som tur var fanns det en spelare som tog returen och sköt i måååååååål!!!! Så jävla UNDERBART!!!

HAHA, nej nu ska jag försöka plugga lite men det lär väl inte bli något utav det. Var inne på blondinbellas blogg och shit vad snygg hon var igår. Hennes hår är så gorgeous att jag vill ha deeeettt!!! Och sen hennes klänning, jag brukar inte gilla henne men hon såg verkligen bra ut. Synd bara att hon hade fjortisrand i pannan efter hennes spray-tan.. :( men fjortis en gång, forever fjortis eller vad säger ni? ;)
Ser ni randen uppe vid hårfästet? ;) aja snygg var hon iallafall! (bild tagen från blondinbella.se)

PUSS snyggingar <3

...so hooooooooooooooooooooooottt

 
Oh mama...

....derby mellan Arsenal och Tottenham!

Den matchen ska jag kolla på. Weiiii heja Tottenham!!!!!!!

 Comon Modric baby, and make me proud tonight!

....they are dating in REAL life!


Är dom inte hur söta som helst?! Blake är så vacker, och Penn är så snygg, my GOD vilket par. Hetare off screen än on om jag får säga det själv. Skulle gärna ha honom som pojkvän, han är för söt!

...Ronaldo is single

ronnieutd__opt.jpg
YES rumor has it that he is single! Han var ju tillsammans med slampan ("glamourmodellen") Nerida Galli....någonting, men de gjorde slut då Ronaldos familj inte gillade hans flickvän. Vem skulle inte villja vara hans flickvän? Han är så jävla snygg att jag bara vill "eat him up"!...Någon som håller med....?

...fur is back!

WOW pälsen är tillbaka. Kommer ni att bära den i år eller är den fortfarande en "NO, NO"? Och om ni bär den blir det en äkta eller falsk imitation? ;)

Elin kling kör på fejk pälsväst från gina tricot! (bild tagen från hennes blogg, den hittar du på kanal5.se)
 Fejk päls från HM (bild tagen av Kissie.se)
 Snygg, snygg, snygg!!! Vet ej vart den kommer ifrån men denna goding hittade jag på mathildajohansson.blogg.se

PUSS

...Kate Moss has designed a new collection for Top Shop!

Topshop Kate Moss
Ovanligt snygga bilder på Kate Moss, checka ut hennes nya kollektion på www.topshop.com!

...Eduardo is back in action in 3 weeks??!!

Den grymma fotbolls spelaren Eduardo da Silva från Kroatien som spelar för topp laget Arsenal i Premier leauge bröt benet under en match i februari då en lagspelare i motståndarlaget tacklade honom hårt. NU säger Arsenals tränare att Eduardo är redo för en comeback om 3 veckor!

Ikväll spelar Arsenal derby mot Tottenham hotspurs och den matchen ska jag verkligen titta på! Kommer bli en spännande match då Tottenham har ny tränare och spelarna Pavulochenko och Modric är på topp. Hoppas på en spännande match! Hur tror ni att den slutar??


...Sophia Bush is dating James Lafferty from One Tree Hill!

Hahaha, komiskt? Först är hon gift med Chad Michael Murray som spelar Lucas och så skilljer dom sig efter 5 månader då han är otrogen med Paris Hilton under inspelningen av skräckfilmen House Of Wax. När Chad var med i en intervju av Channel 11 berättade han detta ;

J"ag och Sophia var professionella och mogna nog att klara av att arbeta med varandra efter skilsmässan och nu är vi goda vänner. Hon har James, och jag är också god vän med honom. Hela gänget är väldigt tajta."

Ja vad ska man säga? GOOD LUCK till James och Sophia, och bad luck för oss andra snyggingar som dregglar över James (aka Nathan Scott) varje söndag........



Snyggt par??....What do you think?

...it is time for a change!

Älskar den här bilden på Drew Barrymore! Ser hon inte helt fabulous ut på denna bild??!! :D åh den är ii precis rättan tid inför president valet som är den 4 november och som budskapet på hennes t-shirt lyder så är det så sant; It is time for a change!

god morgon!

haha klockan är redan 1 :P sitter och tittar på Days of our lifes och jag får värsta chocken?! Varför är det en "NY" BELLE?! jag hatar den nya så dålig skådespelerska så det finns inte. Det märkliga är att jag inte tittat på denna serie sedan i sommras (vilket var 8-9 veckor sedan) och de visar nya avsnitt varje dag men ända fattar jag vad allt handlar om?! denna serie verkar inte gå framåt överhuvudtaget................... :S

Nu ska jag klä på mig! hörs senare people <3 gillar ni min nya design? den är rätt så frän om jag säger det själv. men om jag klänner mig själv väl så lär jag byta innan kvällen.... hahah!

 bästa Belle and Shawn! ;)


...denna snygga kappa är på rea!

Snygg va??!!! den är från ellos, men jag tror att den kan bli lite kall i år så jag tänker köpa mig en Moncler jacka istället, så stört snygga!
(inte så bra bild, men ska skaffa fram en bättre så att ni får se! kostar runt 5000-8000 kronor, så den är inte billigt direkt....)

...I love Ronaldo

He is so freaking hot i could just die!! OMG and guess what? He just got voted and announced as the best fotball player of this season 2007/2008! WOW congratulations are in order people! ;)

I love him.


Oh baby............

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0